Już 4 października będzie można dołączyć do II edycji kursu o tworzeniu dobrych, przemyślanych i skutecznych stron sprzedażowych oraz kart produktu w sklepie internetowym. Strona produktu, która sprzedaje – o czym jest ten kurs? Nie ma tygodnia, żebym nie...
Porozmawiajmy o pieniądzach – to temat, który wielu moich czytelników bardzo lubi, a jednocześnie temat tabu, o którym nie każdy chce rozmawiać. W tym artykule opowiem o tym, w jaki sposób zarządzamy pieniędzmi w firmie i co konkretnie pomaga nam utrzymywać...
Mów do klienta językiem korzyści – ile razy słyszałeś to zdanie? Na pewno nie raz i nie dwa. Ale jak to często bywa, łatwiej powiedzieć, niż zrobić. Bo co to tak naprawdę jest ten język korzyści i jak go używać? Język korzyści – co to takiego?...
Co robię, żeby rozwijać sklep i jak zwiększam liczbę zamówień średnio o 20% rok do roku? Działam jednocześnie na kilku polach, o których dzisiaj opowiem. W 2021 roku mój sklep internetowy obchodził 6 urodziny. Biorąc pod uwagę, że według raportu Senuto średni wiek...
Na początku jesieni stacje telewizyjne zwykle robią wielkie wydarzenie z zapowiedzi ramówki na nadchodzący sezon. Kilka lat temu wpadłam na pomysł, żeby zaprezentować jesienną ramówkę bloga. Wtedy jeszcze pisałam go pod szyldem Biznesoweinfo.pl. Podobno są osoby,...
Coś dla szukających swojego pomysłu na biznes czy na dodatkową pracę w domu. Co można produkować w domu i sprzedawać? Lista jest długa. Partnerem wpisu jest platforma sklepowa Selesto.pl, która umożliwia sprzedaż nie tylko we własnym sklepie, ale także na Allegro,...
Jaki kobiecy biznes można założyć, będąc na przykład młodą mamą, która chciałaby połączyć opiekę nad dzieckiem z pracą? Oto lista pomysłów i inspiracji. Partnerem wpisu jest platforma sklepowa Selesto.pl, która umożliwia sprzedaż nie tylko we własnym sklepie, ale...
Jeśli biegasz albo uprawiasz inny rodzaj sportu, na pewno dopadła Cię (albo wkrótce dopadnie) mania mierzenia wszystkiego, co się da. Mierzymy, ile kilometrów przebiegliśmy. Sprawdzamy, jak szybko. Porównujemy z wynikami z zeszłego tygodnia. Cieszymy się z postępów...
Co jest najtrudniejsze na starcie sklepu i każdego innego biznesu? Oczywiście pozyskanie klientów. Dlatego pomyślałam, że fajnie byłoby wykorzystać swoje zasięgi (blog i media społecznościowe) i zaprezentować Wam kilka sklepów internetowych, założonych przez...
Stali czytelnicy To się opłaca i mojego newslettera wiedzą, że co jakiś czas polecam ciekawe książki, które przydają się w pracy na swoim. Czytam ich naprawdę sporo, ale nie wszystkie Wam polecam, bo nie wszystkie są tego warte 🙂 A że od poprzednich zestawień...