Bezpłatne audyty sklepów, nowy kurs online i inne plany na 2021

utworzone przez | Sty 5, 2021 | Prowadzenie firmy | 1 komentarz

Lubię publikować tu teksty z podsumowaniem roku i planami na kolejny rok, a jeszcze bardziej lubię pod koniec roku do nich zaglądać i sprawdzać, ile udało mi się zrealizować, a które plany odpuściłam.

Tym razem podsumowanie nagrałam w formie podcastu „10 rzeczy, które opłacały mi się w 2020 roku„. Mówię w nim zarówno o kilku decyzjach, jakie podjęłam, które były opłacalne, jak i o narzędziach, które wyjątkowo mi się przydały. Podobno to ciekawy odcinek i może namieszać w głowie 😉

Plany na 2021 rok w sklepie 2drink.pl

W sklepie z akcesoriami barmańskimi czeka nas spore wyzwanie, bo skończył się okres przejściowy po Brexicie, a to oznacza, że przybędzie nam dodatkowych formalności, związanych z importem. Nikomu to nie jest na rękę – ani nam, ani naszemu dostawcy z Wielkiej Brytanii, ale nic nie możemy na to poradzić. Trzeba się dostosować do nowej rzeczywistości i tyle.

W planach na ten rok mamy wydanie nowej książki z przepisami. Tym razem chciałabym, żeby była to książka z napojami bezalkoholowymi, mam nawet na to niezły pomysł, który chodzi za mną od dłuższego czasu. Wstępnie zakładam, że zabierzemy się za ten projekt wiosną, ale co z tego wyjdzie – zobaczymy. Sporo będzie zależeć pewnie od tego, jak w tym roku będzie wyglądać sytuacja na świecie, a może bardziej w Europie, jeśli chodzi o podróżowanie. Jeśli dalej niewesoło, to czasu na pracę będzie więcej.

Dalsze rozszerzanie asortymentu sklepu na tyle, na ile pozwolą nam możliwości finansowe to taki plan, który mamy w każdym roku i w tym też będziemy dodawać nowe produkty 🙂

A marketingowo i reklamowo – dalej będę próbować, ile można zdziałać na Pintereście. W drugiej połowie zeszłego roku założyłam nowe konto dla sklepu 2drink na Pintereście, próbowałam pierwszych reklam, nawet osiągnęłam już zwrot z inwestycji, więc będę działać dalej w tym kierunku.

Plany na 2021 w tosieoplaca.pl

Tu konkretnych planów na rozwój mam trochę więcej.

Zaczynamy z grubej rury, od audytów sklepów. Wymyśliłam sobie, że w grupie To się opłaca będę pokazywać wybrane sklepy w transmisjach na żywo i omawiać, co jest dobrze zrobione w sklepie, a co ewentualnie wymagałoby poprawy. Zaplanowałam 5 audytów w styczniu i na początku lutego, jeśli ten format się spodoba, nie wykluczam, że wrócę do niego jeszcze później.

Możesz zgłosić swój sklep do takiego bezpłatnego audytu tutaj.

Druga sprawa – nowy kurs online. W moich planach nazywał się „Karta produktu, która sprzedaje”, ale na Instagramie uświadomiliście mi, że to nie jest dobra nazwa, bo słowo „karta” nic Wam nie mówi 🙂 Ostatecznie nazywać się będzie „Strona produktu, która sprzedaje” i będzie to kurs nie tylko o tym, jak opisywać produkty, ale też o tym, co w ogóle powinno być na stronie, na której pokazujesz klientowi swój produkt. Jakie zdjęcia, jakie inne elementy, jak wykorzystać reguły wywierania wpływu, żeby zbudować wiarygodność, ale też jak zadbać o SEO na stronie produktu. Nauczę Cię tworzyć takie strony produktu, które jednocześnie zachęcają do zakupu oraz sprowadzają ruch z wyszukiwarek.

Zapisy na kurs ruszają 4 lutego. Dołącz do listy oczekujących, bo jak zwykle osobom z tej listy wyślę kod rabatowy na początek sprzedaży.

Trzecia sprawa: kolejna edycja mojego programu grupowego „Załóż sklep z Agnieszką Skupieńską”. To nie jest po prostu kurs online, ale program, w którym w małej grupie kursantów spotykamy się na mastermindach, konsultacjach i webinarach. Ty przychodzisz z pomysłem na sklep, a ja pomagam Ci ten pomysł wcielić w życie, dopinguje, podpowiadam, pomagam. I tak przez 2 miesiące.

Planowany start sprzedaży II edycji: kwiecień 2021.

Wśród rzeczy, które bardzo chciałabym zrobić w tym roku, ale nie wiem, czy mi się uda, jest e-book o starcie sklepu internetowego. Jest też powrót do regularnego nagrywania filmów na mój kanał na YT.

Inne plany firmowe

Pytacie mnie co jakiś czas, czy planuję zwiększać zatrudnienie w firmie. Póki co sytuacja wygląda tak, że współpracujemy z jedną firmą, która pomaga nam w pozycjonowaniu i optymalizacji w sklepie 2drink.pl. W planach mam współpracę z inną firmą, która zrobi to samo w tosieoplaca.pl. Co jakiś czas zlecam także różne prace wirtualnej asystentce – między innymi dzięki temu mogę wrócić do nagrywania podcastów i mam nadzieję, że nowe odcinki będą pojawiać się tak jak kiedyś, raz na dwa tygodnie.

Jak widać nie ma w tych planach żadnych rewolucji, ekspansji i nie wiadomo czego. Przekonałam się w ostatnich latach, że lubię tak prowadzić biznes. Lubię święty spokój i nie chcę mieć dużej firmy, zespołu na pokładzie i wielu projektów jednocześnie. Może i przez to biznesy rozwijają się wolniej, ale… pasuje mi to. Najważniejsze, że ten rozwój jest, że są wzrosty przychodów i taki stan będę chciała utrzymać także w 2021 roku.

„Nie do wiary, że dzielisz się tą wiedzą za darmo!”

 

Dowiedz się, co zrobiłam, żeby ponieść swoją stawkę za zlecenia jako freelancer aż o 450%!

Zebrałam w jednym miejscu swoje doświadczenia z prawie dekady pracy jako freelancer. Dołącz do BEZPŁATNEGO, 5-dniowego kursu, a wyślę Ci wskazówki jak maksymalizować zyski, pracując w domu.

Zdjęcie Agnieszki Skupieńskiej
Agnieszka Skupieńska

Z wykształcenia polonistka, ale nigdy nie pracowałam w szkole. Jako freelancerka zaczęłam pracować w 2009 roku, pisząc teksty na zlecenie. Teraz uczę innych, jak zarabiać, nie wychodząc z domu. Mam też swój sklep internetowy, w którym można kupić akcesoria barmańskie.
Sprawdziłam, że praca w domu może być sposobem na życie. I to na całkiem niezłym poziomie 🙂

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Krzysztof
6 miesięcy temu

Już nie mogę się doczekać na ten kurs o opisywaniu produktów.