Mydło, biżuteria z porcelany i części samochodowe, czyli sklepy kursantów To się opłaca

utworzone przez | maj 24, 2021 | E-commerce | 6 Komentarze

Co jest najtrudniejsze na starcie sklepu i każdego innego biznesu? Oczywiście pozyskanie klientów. Dlatego pomyślałam, że fajnie byłoby wykorzystać swoje zasięgi (blog i media społecznościowe) i zaprezentować Wam kilka sklepów internetowych, założonych przez uczestników moich kursów online.

Kursy online o zakładaniu i prowadzeniu sklepu internetowego prowadzę od jesieni 2020. To trzy różne programy, dla osób na różnym stopniu zaawansowania:

  • Program VIP Załóż sklep z Agnieszką Skupieńską – to program grupowy, w którym pracujemy wspólnie na webinarach i mastermindach, spotykamy się też na konsultacjach. Na bieżąco pomagam w procesie zakładania swojego sklepu. Pierwsza edycja odbyła się jesienią 2020, do drugiej można dołączyć od 8 czerwca. Tu link do zapisu.
  • Kurs online Strona produktu, która sprzedaje – I edycja miała miejsce w lutym 2021, kolejną planuję na lipiec 2021. To kurs dla osób, które mają już swój sklep i chcą zwiększyć konwersję i popracować nad opisami produktów i tym, co widzi klient po wejściu na stronę.
  • Kurs online Czy to wypali – I edycja odbyła się w kwietniu 2021, kurs trafi do stałej sprzedaży w czerwcu 2021. To kurs dla osób, które chcą sprawdzić, czy ich pomysł na sklep to dobry pomysł i czy ma szanse przynieść oczekiwane zyski.

Sklepy uczestników kursów To się opłaca

Pora na najważniejszych bohaterów tego artykułu, czyli Was, kursantów! I sklepy oczywiście 🙂 Kolejność sklepów w tym tekście jest przypadkowa.

Bobasowy świat – sklep Karoliny

Sklep z zabawkami, artykułami do kąpieli i pielęgnacji niemowlaków, a także dekoracjami do pokoju dziecięcego. Karolina postawiła go zupełnie sama, korzystając z platformy Sky-shop i dzielnie dzwoniąc do supportu, gdy miała z czymś problemy 🙂 Ponieważ spotykałyśmy się na webinarach w ramach programu Załóż sklep, to miałam okazję na bieżąco obserwować, jak postępują jej prace nad sklepem, a także jak Karolina zmienia szatę graficzną i dopracowuje szczegóły. Mimo że miała też inne obowiązki na głowie, dopracowywała sklep systematycznie i z tygodnia na tydzień widać było zmiany. Jestem z niej dumna, bo zrobiła kawał dobrej roboty!

Zajrzyj na Bobasowy świat: https://bobasowyswiat.pl/

 

 

Tak lekka – sklep Agnieszki

Agnieszka Żuber, gdy przyszła na kurs Załóż sklep, już sprzedawała swoje produkty na portalu Pakamera. Agnieszka tworzy porcelanową biżuterię i jest, tak jak ja, człowiekiem-orkiestrą. Sama tworzy, sama fotografuje, sklep na Shoplo też postawiła, a niedawno otworzyła własną pracownię w Warszawie, którą też remontowała własnymi rękami! Nie mam wątpliwości, że Aga zajdzie daleko, jej biżuteria jest naprawdę piękna.

Zajrzyj do Lekkiej: https://taklekka.pl/

 

 

Wyplatamy – sklep Agnieszki

Agnieszka wzięła udział w programie Załóż sklep razem z mężem, bo biznes też otwierali razem. Historia trochę jak u nas 🙂 Mastermindy, w których uczestniczyli twórcy sklepu Wyplatamy były bardzo inspirujące, bo cały czas dużo się u nich działo! Podobnie jak w przypadku sklepu Bobasowy świat, tu też mogłam obserwować, jak sklep powstaje na moich oczach, pomysły się zmieniają i ewoluują. W sklepie Wyplatamy kupić można produkty wyplatane ręcznie z grubej włóczki (koce, poduszki, dywaniki, legowiska dla zwierząt, maty dla dzieci, pufy), a także produkty do wyplatania. Trzymam kciuki za rozwój!

Zajrzyj do Wyplatamy: https://www.wyplatamy.pl/

 

 

Chlebownik – sklep Anny

Kolejny sklep uczestniczki programu grupowego Załóż sklep. Ania prowadzi sklep stacjonarny i internetowy, a w tym drugim rozwija asortyment w bardzo wąskiej niszy – foremki do ciastek i pierników. O swoim biznesie mówi tak: „Mamy setki wzorów, dlatego znajdziesz u nas wzór dla każdego od koła sterowego przez piłkę do koszykówki, znaki zodiaku aż po znaki drogowe i maszyny budowlane. Nasze foremki to świetny pomysł na oryginalny prezent albo tylko środek do zrobienia spersonalizowanych ciastek czy ozdób z mas plastycznych tj. glina, modelina czy zimna porcelana. Warszawiacy mogą osobiście obejrzeć wszystkie nasze foremki w showroomie na Mokotowie.”

Ania zdradziła mi, że dla niej najcenniejsze w moim kursie były kulisy działania mojego sklepu i różne dane, które go dotyczą. Musicie wiedzieć, że o ile publicznie nie zawsze podaję otwarcie wszystkie dane, to na kursanci Załóż sklep mogą pytać o wszystkie „bebechy” działania sklepu 2drink.pl i bez problemu pokazuję wszystko, co ich interesuje.

Zajrzyjcie do sklepu Chlebownik: https://chlebownik.pl/

 

 

Regałka – sklep Pawła

Jeśli myślisz, że akcesoria do drinków to wąska nisza, to znaczy, że nie znasz jeszcze sklepu Pawła. W Regałce kupimy… gałki i uchwyty do mebli. Tak, sklep w tak wąskiej niszy istnieje od 6 lat i ma na swoim koncie wiele publikacji w mediach i na blogach. Paweł wziął udział w kursie Strona produktu, która sprzedaje, dzięki któremu poprawił wygląd stron produktowych i – jak sam mówi – ugruntował swoją wiedzę na ten temat. Trzymam kciuki za kolejne lata działalności 🙂

Zajrzyjcie do sklepu Regałka: https://www.regalka.pl/

 

 

Scincare lover – sklep Krystyny

Z Krystyną spotykałyśmy się pierwszy raz na konsultacjach, potem w kursie Strona produktu, która sprzedaje i za każdym razem jak zaglądam do jej sklepu, to widzę, jak on bardzo się zmienia! Coraz większy asortyment, coraz lepsza prezentacja produktów, dobre opinie od kupujących! A od Krystyny wiem też, że ma coraz lepsze pozycje w Google, dzięki zmianom, jakie wprowadziła po kursie.

W sklepie Scincare lover kupimy kosmetyki i akcesoria do holistycznej pielęgnacji i zadbamy nie tylko o ciało, ale też o ducha, bo, jak mówi założycielka marki: „świadoma pielęgnacja, czas, odpowiedni tryb życia i relaks składają się na nasz lepszy wygląd i samopoczucie”.

Zajrzyjcie do sklepu Scincare lover: https://skincarelover.eu/

 

 

Mitsustyle – sklep Ewy

Zmieniamy tematykę i to bardzo! Ewa, która wzięła udział w kursie Strona produktu, która sprzedaje, pracuje w sklepie, w którym kupimy… części do samochodów Mitsubishi. Jak sama przyznaje, kiedyś handel był dużo łatwiejszy (firma istnieje na rynku 20 lat), a teraz prowadzenie sklepu internetowego to nieco więcej pracy technicznej.

Ewa przyznaje, że po moim kursie przed nią duże wyzwanie, jeśli chodzi o poprawę opisów, bo w sklepie jest aż 200 tysięcy produktów 🙂

Zajrzyjcie do sklepu Mitsustyle: https://sklep.mitsustyle.pl/

 

 

Mydlane Rewolucje – sklep Małgorzaty

Małgorzata o swoim biznesie mówi, że to sklep dla tych, którzy „chcą zacząć tworzyć własne kosmetyki w oparciu o proste, sprawdzone receptury. W ofercie są nie tylko ebooki oraz warsztaty online na podstawie których każdy nauczy się robić kosmetyk, ale również można zaopatrzyć się w niezbędne składniki kosmetyczne. Ponadto ciekawą propozycją są gotowe zestawy DIY, w których znajdują się surowce z przepisami.”

Spotkałyśmy się na kursie Strona produktu, która sprzedaje i coś mi mówi, że po tym kursie klientom jeszcze trudniej będzie powstrzymać się od zakupów w sklepie Małgorzaty 🙂 I dobrze, bo jej sklep to naprawdę klimatyczne miejsce, a produkty są dobrej jakości.

Zajrzyjcie do sklepu Mydlane Rewolucje: https://mydlanerewolucje.pl

 

 

Różowa wieża – sklep Anity

Wracamy do tematów „dziecięcych”, bo sklep Anity sprzedaje autorskie karty edukacyjne dla dzieci, zgodne z pedagogiką Montessori. Oprócz kart mają w ofercie też figurki, książki i akcesoria i już na piewszy rzut oka widać, że właściciele Różowej wieży konsekwentnie realizują swoją wizję w niszy, którą wybrali. Sklep jest na rynku 4 lata i działa z coraz większymi sukcesami. Co w takim razie Anita znalazła dla siebie w moich kursach? Brała udział w kursie Strona produktu, która sprzedaje i – jak przyznaje – „Kurs zebrał chaotyczną, wyrywkową wiedzę w uporządkowaną i zwrócił uwagę na elementy, które może z pozoru drobne i błahe, ale sumarycznie są ważne dla procesu zakupowego.”

Zajrzyjcie do sklepu Różowa wieża: https://rozowawieza.pl/

 

 

Inspiratornia – sklep Weroniki

Na koniec kolejna kobieta-orkiestra. Obserwuję działania Weroniki już jakiś czas i zdradzę Wam, że sklep to jej drugi biznes. Pierwszy to prowadzona już od kilku sezonów, wspólnie z mężem… lodziarnia! Weronika wzięła udział w kursie Strona produktu, który sprzedaje jeszcze przed startem sklepu online, dzięki czemu mogła wykorzystać wiedzę z kursu już przy sprzedaży pierwszego produktu.

W sklepie na razie jest tylko e-book „Jedz pizzę na zdrowie” (pięknie wydany, mam i polecam!), ale wiem, że Weronika ma mnóstwo pomysłów na sklep i asortyment będzie się powiększał.

Zajrzyjcie do sklepu Inspiratornia: https://inspiratornia.shoplo.com/

 


Sklepy, które tu pokazałam, to tylko niewielka reprezentacja biznesów kursantów To się opłaca. Dajcie znać, czy podoba Wam się takie zestawienie, bo jeśli tak, to co jakiś czas będę wracać z postami tego typu i przedstawiać kolejnych uczestników kursów To się opłaca.

Jeśli chcesz założyć sklep z moją pomocą i znaleźć się kiedyś na podobnej liście, zapisz się na listę oczekujących na program VIP Załóż sklep z Agnieszką Skupieńską. Ruszamy już 8 czerwca.

Znajdź klienta na 100 sposobów

Szukasz klientów online?

Ten narzędziownik pomoże Ci znaleźć zlecenia, niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz (copywriting, tłumaczenia, prawo, marketing, dietetyka, social media, VA, grafika, fotografia i wiele innych).

Znajdziesz tu materiały wideo, zeszyt ćwiczeń, excele, bank pomysłów, szablony, listy itp.

Wszystko z dożywotnim dostępem i w cenie JEDNEJ PIZZY.

Zdjęcie Agnieszki Skupieńskiej
O autorce: Agnieszka Skupieńska

Z wykształcenia polonistka, ale nigdy nie pracowałam w szkole. Jako freelancerka zaczęłam pracować w 2009 roku, pisząc teksty na zlecenie. Teraz uczę innych, jak zarabiać, nie wychodząc z domu. Mam też swój sklep internetowy, w którym można kupić akcesoria barmańskie.
Sprawdziłam, że praca w domu może być sposobem na życie. I to na całkiem niezłym poziomie 🙂

Subscribe
Powiadom o
guest
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Paweł
Paweł
1 rok temu

Bardzo miło znaleźć się w tym zestawieniu. Kurs polecam mimo że nie byłem wzorowym uczeniem 🙂
Fajnie było poznać też biznesy innych uczestników.
No i grupa na FB kursowa też ma wartość.
Aga pomysł może o kursach -grupach kursowych dedykowanych danej platformie shoper/shoplo itd, aby uczestnicy mogli sobie wzajemnie pomagać technicznie.

Igor
11 miesięcy temu

Tylko jeden mężczyzna a reszta kobiety, ciekawe z czego to wynika 🙂
Za kilka miesięcy będzie jakieś podsumowanie? Porażki i sukcesy tych sklepów?

Anna
11 miesięcy temu

Super prowadzone sklepy internetowe. Gratulacje dla wszystkich kursantów! Ja z doświadczenia polecam znaleźć niszę, w której można się specjalizować i oczywiście zadbać o odpowiedniego dostawcę produktów. Z mojego pola zawodowego uważam, że warto zwrócić uwagę na oferowanie importowanych z Europy Zachodniej środków czystości i kosmetyków. To daje duże możliwości rozwoju.

Aneta
10 miesięcy temu

Dziękuje za polecenie tych sklepów. Zainspirował mnie bardzo sklep mydlane rewolucje, ale przez to, że mój mąż bardzo długo fascynował się takimi mydełkami i sam miał pomysł, żeby zrobić swój sklep. Bez obaw – sklep ostatecznie nie powstał, także nie ma konkurencji. Ja natomiast już wiem gdzie zamawiać mydełka <3