Czy można sprawdzić, co o Twoim pomyśle na biznes myślą przyszli klienci?

utworzone przez | wrz 13, 2017 | Wpisy gościnne | 7 Komentarze

Jak sprawdzić, czy klientom spodoba się nasz produkt albo pomysł na biznes? Jest już narzędzie, które w tym pomoże. Zapraszam na gościnny wpis ING Banku Śląskiego.

Pani Kasia chciałaby otworzyć salon kosmetyczny na Śląsku, a dokładnie w Katowicach, ale nie wie, w czym powinna się specjalizować. Czy mieszkańcy potrzebują nowego miejsca, które będzie oferowało całą gamę usług kosmetycznych? A może lepiej postawić tylko na pielęgnację dłoni?

Czy stolarnia Pana Piotra powinna rozszerzyć swoją działalność na inne województwa czy przenieść biznes do internetu?

Czy Pan Marek powinien zmienić profil działalności, czy też jego restauracja ma przed sobą tłustsze lata?

Siłą sukcesu dużych firm jest przede wszystkim testowanie produktu przed wprowadzeniem na rynek, począwszy od koncepcji, a kończąc na dodatkowych funkcjach. Mają do tego sztab badaczy, analityków i ogromne budżety. Jest to nieosiągalne dla małych firm ani osób, które myślą o założeniu własnego biznesu. Ich siła to pomysł, ogromna odwaga oraz wiara w jego realizację. Ale nawet jeżeli intuicja im podpowiada, że nie będzie najmniejszych problemów ze zdobyciem klientów, to i tak zanim wejdzie się na rynek warto przetestować swój pomysł.

 

Nie tylko można. Przede wszystkim warto

Dlatego ING udostępniło przedsiębiorcom, także tym przyszłym, narzędzie online Testuj Pomysł pozwalające ograniczyć ryzyko i pozbyć się wątpliwości.

Co ono daje? Przeprowadzamy profesjonalne badanie rynkowe na wybranej próbie 120 respondentów precyzyjnie dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu. Narzędzie to daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Bezpłatnie dostarczamy wiedzę, na którą dotąd stać było tylko duże firmy. Teraz małe przedsiębiorstwa będą mogły działać na równych prawach.

Jak działa Testuj Pomysł w trzech krokach

  1. Zarejestruj się. Wejdź na stronę „Testuj Pomysł” i wypełnij formularz rejestracyjny
  2. Przygotuj test. Opisz swój biznes, przygotuj do pięciu pytań
  3. Sprawdź wyniki. Kiedy osoby badane udzielą odpowiedzi, znajdzie wyniki w zakładce Mój Test

Przetestuj Pomysł na swój biznes Testuj Pomysł

Ułatwianie życia na swoim to nasza misja

ING Bank Śląski nie od dziś stara się inspirować Polaków do wzięcia życia we własne ręce. Założenie firmy jest jednym z najlepszych na to sposobów. Dlatego w najnowszej kampanii zachęcamy do zrobienia pierwszego kroku w tym kierunku. Mobilizujemy, ale też dajemy narzędzia, które mogą ten początek ułatwić – są to Testuj Pomysł oraz Firmowy Pakiet na Start z autem w leasingu lub terminalem płatniczym.

Link do platformy Testuj Pomysł: http://testujpomysl.pl/

(artykuł gościnny)

Advertisement




Sposób na freelance bez stresu: dywersyfikacja

Pobierz darmową listę 40 pomysłów na dywersyfikację dla freelancera. Pomysły podzieliłam na 4 grupy:

  • praca z klientami
  • wynajem w małym biznesie
  • zarabianie na wiedzy
  • bycie twórcą
 

Pobierz bezpłatną listę i zbuduj dodatkowe źródło dochodu!

Zdjęcie Agnieszki Skupieńskiej
O autorce: Agnieszka Skupieńska

Z wykształcenia polonistka, ale nigdy nie pracowałam w szkole. Jako freelancerka zaczęłam pracować w 2009 roku, pisząc teksty na zlecenie. Teraz uczę innych, jak zarabiać, nie wychodząc z domu. Mam też swój sklep internetowy, w którym można kupić akcesoria barmańskie.
Sprawdziłam, że praca w domu może być sposobem na życie. I to na całkiem niezłym poziomie 🙂

Subscribe
Powiadom o
guest

7 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Mariusz Szczerbal
Mariusz Szczerbal
6 lat temu

2h po stworzeniu ankiety udało się pozyskać już 134 odpowiedzi. Trochę szkoda, że nie można bardziej targetować grupy docelowej 🙂

Moja inspiratornia
6 lat temu

Wow, super! Oczywiście biorę się za wypełnianie ankiety :).

Nefretete
6 lat temu

Sam pomysł ciekawy. Cieszę się, że marketing idzie do przodu i firmy chcąc dotrzeć do nas, zwykłych odbiorców, wymyślają coraz to ciekawsze rozwiązania 🙂

Do more of what makes you happ

Niestety ale od deklaracji, że kupimy dany produkt do samej decyzji zakupowej jest bardzo długa droga. Dlatego wg mnie tak naprawdę niewiele wnoszą takie badania rynkowe. Choć nie wnoszą też zupełnie niczego.

irdainaction
irdainaction
5 lat temu

szkoda, ze ta opcja już jest nieaktualna…