Inspirujące biznesy w nietypowej odsłonie – rusza cykl wywiadów

utworzone przez | maj 19, 2020 | Prowadzenie firmy | 2 Komentarze

Lubię podglądać, jak działają inni. Obserwując biznesy, które działają w zupełnie innej branży niż nasza, możemy wpaść na pomysł i rozwiązanie, którego u nas jeszcze nie ma, ale może się sprawdzić. A po Waszych reakcjach na mój stary podcastowy cykl Inspirujące biznesy wiem, że też lubicie zaglądać za kulisy lub czytać o ciekawych pomysłach na biznes. I dlatego właśnie ruszam z nowym, instagramowym cyklem Biznesowe Lustro.

Biznesowe Lustro – o co tu chodzi?

Biznesowe Lustro to cykl, w którym będę pokazywać inspirujące biznesy.

Ale nie spodziewajcie się tu dużych marek, znanych sklepów i biznesów, które zatrudniają wiele osób. Moją misją, którą od lat realizuję na blogu tosieopłaca.pl jest pokazywanie, że można pracować z domu, że można mieć niewielki biznes, nawet jednoosobowy i jednocześnie zarabiać niezłe pieniądze i robić ciekawe rzeczy.

I właśnie takie biznesy będę pokazywać w tym cyklu. Inspirujące, z pomysłem, ale jednocześnie takie, w których nadal widać osobę, która za tym biznesem stoi. Czasem będą to freelancerzy, a czasem biznesy, w których sprzedaje się produkty, a nie usługi.

Pomyślałam jednak, że oprócz tego, że ja powiem Wam, dlaczego dany biznes mi się podoba i dlaczego tę akurat osobę podglądam, to oddam też jej głos, żeby mogła przemówić we własnym imieniu.

I tak też będą wyglądały cotygodniowe spotkania z Biznesowym Lustrem – co tydzień pokażę Wam jedną ciekawą osobę i jej biznes, ale też zadam jej pytania, żeby mogła opowiedzieć co nieco o sobie, powiedzieć jak pracuje i pokazać też swoją twarz, pokazać siebie w moim Lustrze 😊

Mam nadzieję, że te spotkania będą dla Was inspirujące i pokażą, że prowadzenie firmy nie jest tak trudne, jak może się wydawać, a żeby przejść na swoje nie zawsze musisz wpaść na rewolucyjny pomysł i założyć drugiego Facebooka 😊

Kolejne odcinki będą pojawiać się w poniedziałki na moich instastories, czyli tutaj: Biznesowe Lustro

Biznesowe Lustro – co możesz wynieść z tego dla siebie?

W każdym odcinku i za każdym razem, gdy będę pokazywać kolejnego gościa, powiem też, co świetnego ta osoba robi, w czym jest dobra, co moim zdaniem zasługuje na szczególne wyróżnienie, jeśli chodzi o jej biznes. Czasem pewnie będzie to sam pomysł na biznes, a czasem coś innego, jakiś sposób działania albo strategia marketingowa, którą realizuje dana osoba. To będzie taki edukacyjny element całego cyklu 🙂

Pierwszym gościem była Ola Foryś, która jest moją ulubioną specjalistką od instagrama. Co w swoim biznesie świetnie robi Ola i na co szczególnie warto zwracać uwagę, gdy podglądamy jej działania? Zapraszam do obejrzenia pierwszego odcinka serii (w przypiętych relacjach w moim profilu aga.skupienska) oraz śledzenia całego cyklu w każdy poniedziałek.

Pobierz checklistę

W tym krótkim przewodniku mówię m.in.:

  • o tym, jak szukać nowego towaru w mediach społecznościowych
  • o tym, jak analizować strony konkurencji pod kątem nowego asortymentu
  • czy lepiej sprowadzać towar od małych producentów, czy od dużych, od polskich czy zagranicznych.

Mam swój sklep z akcesoriami do drinków od 2015 roku. Mamy siedmiocyfrowe obroty rocznie, więc mam niemałe doświadczenie w e-handlu.

Możesz mi zaufać, bo nie jestem teoretykiem i wiem, o czym mówię 🙂

Zdjęcie Agnieszki Skupieńskiej
O autorce: Agnieszka Skupieńska

Z wykształcenia polonistka, ale nigdy nie pracowałam w szkole. Jako freelancerka zaczęłam pracować w 2009 roku, pisząc teksty na zlecenie. Teraz uczę innych, jak zarabiać, nie wychodząc z domu. Mam też swój sklep internetowy, w którym można kupić akcesoria barmańskie.
Sprawdziłam, że praca w domu może być sposobem na życie. I to na całkiem niezłym poziomie 🙂

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Klaudia
1 rok temu

Podoba mi się ten pomysł na cykl, bo myślę, że sporo będzie można się z niego nauczyć. Taki poradnik na temat biznesu, ale z róznych punktów widzenia 🙂

Szymon Owedyk
1 rok temu

Zapowiada się ciekawie. Dobrze, że już częściej jestem na Insta, więc zapewne skorzystam 🙂