Coś dla blogerów i wszystkich, którzy chcą sprzedawać w sieci lub pracować w sieci.
Michael Hyatt, który jest blogerem, ale przede wszystkim wydawcą książek, opowiada o tym, jak krok po kroku zbudować sobie takie środowisko, w którym będzie można sprzedawać. Korzysta oczywiście z własnego doświadczenia, choć przez to książka momentami nie przystaje do polskiej rzeczywistości. Bo owszem, Twittera można w Polsce wykorzystywać do budowania swojej społeczności, ale blogerzy z Polski wykorzystują do tego przede wszystkim Facebook. Tymczasem Facebookowi poświęcony jest jeden rozdział, a Twitterowi kilka i ten serwis społecznościowy został omówiony na tyle szczegółowo, że Hyatt tłumaczy, kiedy jakich funkcji powinniśmy używać.
Nie umniejsza to jednak plusów tej książki – Hyatt radzi, jak stworzyć dobrą stronę „o mnie”, co na niej powinno być, pisze też o tym, jak dyskutować z ludźmi, którzy komentują Twój blog. A nawet jak pisać szybciej blogowe artykuły. Ciekawa myśl jest taka, że teksty powinny być nie dłuższe nić 500 słów i publikowane 5 razy w tygodniu! Kusi mnie, żeby przeprowadzić eksperyment i sprawdzić, czy publikowanie nowych tekstów codziennie od poniedziałku do piątku spotka się z zainteresowaniem czytelników.
Blogerzy powinni tę książkę przeczytać, bo mało jest książek o blogowaniu.