Znalezienie dobrej niszy w e-commerce jest jak zostanie sławnym piłkarzem. Każdy piłkarz by chciał być gwiazdą, ale udaje się tylko nielicznym.

Jeśli masz już pomysł na biznes w e-commerce, zanim przejdziesz do działania, dobrze jest sprawdzić, czy ten pomysł ma szanse na sukces. Taka analiza to zdecydowanie nie jest zadanie na jedno popołudnie, bo do sprawdzenia mamy wiele czynników, związanych z prowadzeniem biznesu. Trzeba zweryfikować pomysł pod kątem atrakcyjności dla grupy docelowej, wykonalności, a także opłacalności. Jeśli interesuje Cię ten temat, zapisz się na listę oczekujących na nowy kurs o tej tematyce: Czy to wypali? Sprawdź pomysł na e-sklep.

Ale zanim sprawdzisz, czy Twoja grupa docelowa będzie chciała od Ciebie coś kupić, warto zastanowić się, jak duża ta grupa w ogóle jest. Czyli, innymi słowy: ilu potencjalnych klientów jest na rynku?

O tym, jak to sprawdzić, mówię w najnowszym filmie.

Jak założyć sklep internetowy w wąskiej niszy?

Obejrzyj nagranie, które jest poniżej. Dowiesz się z niego:

  • jak sprawdzić, czy nisza nie jest za wąska
  • gdzie szukać danych liczbowych, dotyczących naszej niszy
  • jakie kolejne kroki trzeba zrobić, żeby otworzyć sklep w niszy

 

Możesz też posłuchać podcastu:

Przykłady miejsc, w których możesz znaleźć dane statystyczne:

 

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x