Nasz sklep z akcesoriami do drinków rośnie w takim tempie, że nie ma innej opcji – sami już go nie ogarniemy.
Stali czytelnicy bloga Tosięopłaca.pl wiedzą, że jedną z ważnych części naszej działalności (mojej i mojego męża) jest sklep.2drink.pl. W ciągu ostatniego roku liczba zamówień w sklepie wzrosła dziesięciokrotnie, a więc pracy też jest znacznie więcej niż kiedyś. I chociaż cały proces pakowania i wysyłki produktów obsługuje dla nas firma logistyczna (pisałam o tym tutaj), to i tak zdecydowaliśmy się na zatrudnienie kogoś do pomocy.
Szukamy asystenta – oto nasze wymagania
Do naszego biura w Łodzi poszukujemy kogoś na stanowisko asystenta w sklepie internetowym w wymiarze 6 godzin dziennie.
Do obowiązków asystenta będzie należało m.in.:
- odpowiadanie na maile i telefony od klientów
- planowanie i przyjmowanie dostaw i wprowadzanie ich do systemu
- współpraca z magazynem
- wystawianie faktur
- współpraca przy promocji produktów (e-mail marketing, Google Shopping, Facebook Ads itp.)
Szukamy osoby, która:
- potrafi biegle obsługiwać komputer
- potrafi bezbłędnie pisać po polsku (będziesz odpisywać na maile klientów)
- potrafi korzystać z Worda i Excela
- robi zakupy w sklepach internetowych
- ma konto na Facebooku i Instagramie (znajomość mediów społecznościowych przydaje się w e-sklepie)
- zna angielski w stopniu średniozaawansowanym
- jest systematyczna, odpowiedzialna i punktualna (serio!)
- jest ogarnięta i lubi się uczyć 😊
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy w handlu lub w e-handlu
- znajomość WordPressa, Shoplo, Canvy lub programów graficznych
- podstawowa wiedza o marketingu w internecie
Jeśli jesteś lub byłeś blogerem/vlogerem/instagramerem – koniecznie dołącz do CV linki do swoich kanałów. Chętnie powitamy na pokładzie blogera.
Jeśli nadal jesteś studentem, ale chcesz dla nas pracować – wyślij CV. Studentów też chętnie powitamy na pokładzie 😊
CV wyślij na adres: rekrutacja@skupienskimarketing.pl z dopiskiem w tytule “TSO – asystent w sklepie internetowym”. Na zgłoszenia czekamy do końca lipca. Odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia!
Do zgłoszenia proszę dołączyć klauzulę:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, c RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22(1) Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Skupieński Marketing Sp. z o.o. dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Skupieński Marketing Sp. z o.o. dla potrzeb rekrutacji prowadzonych w przyszłości.
Dwa słowa o wymaganiach
Jak widzisz, nie szukamy specjalisty ds. e-commerce ani nawet nikogo z doświadczeniem w sklepie internetowym. W sumie chętnie przyjmiemy studenta ostatnich lat studiów. Sami z Tomkiem byliśmy pracującymi studentami i wiemy, że można połączyć pracę ze studiami. Jestem wdzięczna, że miałam taką szansę, żeby pracować na studiach dziennych i nauczyć się czegoś jeszcze przed obroną magisterki.
Szukamy asystenta, więc tak naprawdę kluczowe jest, żeby osoba, która będzie z nami pracować, dobrze poruszała się w internecie i mediach społecznościowych – stąd w wymaganiach posiadanie konta na Facebooku i Instagramie. Uważam, że o ile można się w kilka dni nauczyć obsługi np. Shoplo i programu do wystawiania faktur, którego nie widziało się wcześniej na oczy, o tyle byłoby mi trudno współpracować z kimś, kto nie spędza czasu w mediach społecznościowych, nie wie, co tam się robi albo – co gorsza – nie kupuje w sklepach internetowych. Bo jednak będzie to praca asystenta w e-sklepie 🙂
Dlaczego nie wirtualny asystent?
Długo zastanawialiśmy się nad tym, czy do naszych potrzeb bardziej pasowałby wirtualny asystent czy też ktoś na miejscu, kto pracowałby z nami i siedział przy biurku obok. Gdy przeanalizowaliśmy wszystkie zadania, które mamy do oddelegowania, okazało się, że czasem są takie, które łatwiej będzie zlecić, gdy ktoś będzie siedział obok Ciebie, niż gdy będzie zdalnym pracownikiem. Czasem coś wpada do zrobienia nagle (jak odbieranie telefonów od klientów), nie wszystko da się zaplanować i ująć w Asanie czy Nosbe.
Jak będzie wyglądać rekrutacja?
Do końca lipca czekamy na CV, a z wybranymi kandydatami skontaktujemy się i poprosimy o wykonanie prostego zadania. Potem zaprosimy na rozmowę do biura. Sama nie lubię rekrutacji, które ciągną się miesiącami, więc mam nadzieję, że uda nam się nawiązać współpracę z wybraną osobą w ciągu kilku tygodni.
Masz znajomego, który szuka pracy? Podeślij mu to ogłoszenie
Mam do Ciebie prośbę. Jeśli masz wśród znajomych kogoś, kto jest z Łodzi, szuka pracy i ta oferta może go zainteresować – podaj dalej to ogłoszenie.
Gratuluję rozwoju 🙂 Oby trafił się solidny pracownik, bo o takiego bardzo trudno w obecnych czasach
Wirtualną asystentkę byłbym w stanie polecić 🙂 Ale jak najbardziej rozumiem wymagania i życzę powodzenia 🙂
Ciekawe zajęcie i z fajnymi osobami 🙂 .Taki pracownik, mnóstwo się przy Was nauczy, warto aby to docenił/a i lojalnie, rzetelnie acz z polotem, wspomagał/a prowadzenie net sklepu. Gdybym akurat nie wyprowadzał się, po raz kolejny, z Łodzi aplikowałbym jak w dym…A tak, pozostaje napić się dobrego drinka z odpowiedniej szklanicy. :- ) Harmonijnego, dalszego rozwoju!
hej, nie szukam pracy to raz, a dwa, gratuluję sukcesu w prowadzeniu sklepu. Zastanawia mnie jednak jedna rzecz, dlaczego wasz sklep nie ma jeszcze certyfikatu SSL? Pomyślcie o tym. Wpłynie pozytywnie na bezpieczeństwo waszych klientów oraz SEO. Pozdrawiam.
Jakby jednak była szansa na pracę zdalną z Warszawy, to jestem BARDZO chętna :).