Co ma wspólnego muzyka i blogowanie? Czego możemy nauczyć się od muzyków, żeby mieć szanse na sukces komercyjny, a więc na zarabianie pieniędzy na blogu?
Zapraszam do wysłuchania trzeciego odcinka podkastu „To się opłaca” – Komercyjny sukces w blogowaniu, czyli czego bloger może się nauczyć od Michaela Jacksona?
Słuchaj podcastu:
lub obejrzyj:
W nowym odcinku mówię m.in. o tym:
- co wspólnego ma muzyka z blogowaniem, a polska scena muzyczna z polską blogosferą?
- jakie 4 aspekty blogowania musisz wziąć pod uwagę, jeśli marzy Ci się komercyjny sukces, czyli zarabianie pieniędzy na blogu
- czy dzisiaj jeszcze opłaca się zakładać blog, czy wszystkie nisze tematyczne są już zapełnione?
- czy pojawią się kiedyś „blogowi agenci”, którzy będą promować blogerów?
- raport WhitePress, o którym wspominam dostępny jest tutaj.
- … a hit „Last Christmass”, o którym wspomniałam, zarabia 300 tysięcy funtów rocznie!
Ten odcinek jest ostatnim, który składałam sama, od następnego odcinka usłyszycie już nagrania składane przez mojego pomocnika 🙂
Jeśli chcesz skomentować treść odcinka, możesz to zrobić tutaj albo w serwisie iTunes.
Fajne, no wlasnie ja doszlam do tego po latach, ze moje opakowanie nie jest na poziomie, do tego tez sie dorasta i teraz mozolnie pracuje nad jego poprawa. Pozdrawiam serdecznie beata
Agnieszko jaki Ty masz przyjemny do słuchania głos!!!
Agnieszko bardzo ciekawy film, chociaż mówisz o poważnych sprawach, słucha się Ciebie lekko i przyjemnie. Dobra robota! Pozdrawiam :). Just
My ostatnio napisaliśmy i opublikowaliśmy najbardziej osobisty post odkąd prowadzimy blog (z podsumowaniem kwoty dorobionej w roku 2016 r. i podziękowaniami oraz tym, co przeżywamy od ok. 2 lat…). Spotkał on się z przemiłymi komentarzami i ogólnie z checią do komentowania go. Nie spodziewaliśmy się tego 🙂 Ludzie lubią chyba czytać o prawdziwym życiu, o historiach z życia. Mogą być ich ciekawi. Pozdrawiamy
Ja zauważyłem, że blogosfera rozwija się w temacie „problem – rozwiązanie”. I jeśli idziemy w tym kierunku, bez względu na tematykę, to możemy trafić do dużej grupy odbiorców 🙂
już są agencji blogowi – w 2 lata po publikacji podcastu jest cala sieć agencji influencerów promujących m.in. blogerów 😀