Masz blog, ale na nim nie zarabiasz?

Masz blog od dłuższego czasu, ale jeszcze nie udało Ci się na nim zarobić? To nie Twoja wina, że reklamodawcy nie pukają do Twoich drzwi. Blogerów jest dziś tak dużo, że to prawdziwy cud, że mamy stałe grono czytelników!

Kiedyś myślałam, że zdobycie wielu czytelników wystarczy, by pojawiły się propozycje reklamowe. Jeśli czekasz, tak jak ja czekałam, aż będziesz mieć więcej czytelników, bo wtedy na pewno reklamodawcy Cię znajdą, opowiem Ci coś, w co wiele osób nie chce uwierzyć.

A może potraktuj blog jak biznes, nie jak hobby?

Ale najpierw zastanów się nad jedną rzeczą: czy nie lepiej byłoby wziąć sprawy w swoje ręce i postąpić tak, jak właściciele biznesów, a nie jak blogerzy?

Przecież ktoś, kto zakłada firmę, np. usługową, nie czeka na klientów, tylko sam ich szuka. Właściciel sklepu nie czeka z rozpoczęciem sprzedaży, aż jego sklep będzie popularny.

Czy nie byłoby dobrze mieć własne źródło dochodów i zarabiać na blogu, nie czekając na reklamodawców? Tak właśnie pomyślałam dwa lata temu, gdy zaczęłam przygotowywać przepisy do mojej pierwszej książki.

Od tamtego czasu wydałam dwie książki, zrealizowałam dwie edycje kursu, a przychody ze sprzedaży własnych produktów przewyższyły moją pensję z ostatniego etatu.

Moja pierwsza książka po półtora roku od premiery nadal sprzedaje się prawie codziennie, a ja mam dochód pasywny, co oznacza, że zarabiam nawet wtedy, gdy śpię czy jestem na wakacjach.

Sprzedanych książek

Uczestników kursów

średni miesięczny dochód z własnych produktów z ostatnich 10 miesięcy

Chciałbyś to powtórzyć i też zarabiać na własnych produktach, przez całą dobę?

Jeśli tak, jesteś w dobrym miejscu!

Żeby pomóc Ci stworzyć własny produkt, wypromować go i sprzedać, zebrałam w jednym kursie wszystkie swoje doświadczenia, związane z tworzeniem i sprzedażą produktu. Pokażę Ci też przykłady innych blogerów, którzy z sukcesem zarabiają na swoich produktach. Wspólnie zastanowimy się, jak to robią i jak wykorzystać ich sposoby.

Po kursie o zarabianiu na pisaniu nie miałam żadnych obaw, dotyczących zakupu kolejnego kursu od Agnieszki. Kurs „Własny produkt w 7 krokach” pozwala poukładać sobie rozkład jazdy i zwraca uwagę na to, co istotne na danym etapie „produkcji”. A przede wszystkim pozwala wystartować w dobrym miejscu (wybór produktu, który pójdzie na pierwszy ogień).
Kamila Wojciechowska

Przerobiłam go w jeden dzień (niestety nie dla mnie przeerabianie kursów 30 min każdego dnia, zapominam, zniechęcam się, itp), kurs był super, nagrania z Twoim głosem bardzo fajne, teraz chcę w lutym wypuścić swój produkt, mam nadzieję, że mi się uda, mój ebook jest prawie gotowy 🙂
Olga Nina

Czego dowiesz się z kursu „WŁASNY PRODUKT W 7 KROKACH”?

t
Sprawdzisz, czego mogą potrzebować twoi czytelnicy i za co skłonni będą zapłacić
t
Czy można sprzedawać, nie będąc ekspertem w żadnej dziedzinie
t
Jak wybrać, który z Twoich pomysłów na produkt jest najlepszy
t
Co to jest badanie rynku i jak je przeprowadzić
Z
Jak zabrać sie za stworzenie produktu?
Z
Skąd wziąć pieniądze na zrealizowanie swojego pomysłu
Z
Jakie formalności trzeba spełnić przed rozpoczęciem sprzedaży
Z
Jak ustawić sprzedaż (platforma sprzedaży, wysyłka, płatności, GIODO itd.)
Jak przedstawić produkt, żeby klienci chcieli go kupić?
Jak promować produkt przed jego wypuszczeniem i po premierze? Nauczymy się tego na przykładach, od najlepszych!
Jakie sposoby zwiększania sprzedaży możesz wykorzystać?
Jak badać zadowolenie klientów i dlaczego warto to robić?

Jak wygląda kurs ONLINE?

Lekcje tekstowe i wideo na specjalnej platformie – uczysz się, tak jak lubisz
i
Dodatkowo: checklisty, materiały do druku, listy pomysłów i inspiracji
Dostęp do platformy przez całą dobę – uczysz się, kiedy chcesz!
I
Kurs dostępny przez rok po zakupie – możesz do niego wracać, kiedy potrzebujesz.

Kim jestem?

Nazywam się Agnieszka Skupieńska, jestem blogerką i freelancerką. Od kilku lat na moich blogach sprawdzam różne sposoby zarabiania na blogu (AdSense, afiliacja, programy typu ContentStream, współpraca z markami), a wnioskami dzielę się na blogu biznesoweinfo.pl.

W 2015 roku wydałam metodą self-publishingu (czyli bez udziału wydawnictwa) pierwszą książkę „Proste drinki”, a w 2016 drugą: „Zostań freelancerem”. Jestem także autorką kursu online „Zacznij zarabiać na pisaniu”.

Przekonałam się na własnej skórze, że nie trzeba mieć dużych zasięgów i znanej twarzy, by zarabiać na własnych produktach.

Dlaczego miałbyś kupić ten kurs ode mnie?

W kursie poprowadzę Cię za rękę przez każdy etap pracy nad produktem: od pomysłu, poprzez zorganizowanie środków na jego realizację, po ustawienie sprzedaży i promowanie produktu, zarówno przed premierą, jak i po jego wypuszczeniu.

Oszczędzasz czas

nie musisz przekopywać internetu, żeby znaleźć potrzebne informacje o tworzeniu i sprzedaży produktu

Możesz zarobić pieniądze

własny produkt będzie Twoim dochodem pasywnym – będziesz zarabiał nawet podczas snu!

Uczysz się od praktyka

w kursie przedstawiam sprawdzone sposoby, techniki, wskazówki

Ci, którzy znają moje produkty, potwierdzają, że nie leję wody, tylko przekazuję same konkrety. Tak jest i tym razem.

Brałam udział w kilku kursach, gdzie wartościowa treść zmieściłaby się na kartce A5, rozbuchanych na 10 lekcji – tego też się bałam. Ale ten kurs to był sam konkret – żadnych ozdobników, żadnego lania wody. To lubię. Czekanie na kolejne moduły było jak czekanie na pierwszą gwiazdkę w dzieciństwie 😉

Kurs pomógł usystematyzować temat. Wiem, co trzeba i warto zrobić i jak się do tego zabrać. Dopieszczam portfolio, zakładam konta i niech się dzieje 🙂

Kamila Wojciechowska

otulove.pl/blog

Bardzo podoba mi się sposób jego prowadzenia: prosty, treściwy. Dobrze dobrane przykłady sprawiają, że odbiór jest bardzo łatwy, a zadania pozwalają uwierzyć, że naprawdę nie jest to trudne, wystarczy chcieć.
Katarzyna Klein

lamassu-katie.blogspot.com

Książka „Zostań Freelancerem. Praca zdalna od A do Z” jest podzielona na 5 części, które w ponad 50 krótkich, jednak bardzo treściwych rozdziałach pokrywają ABC pracy zdalnej, freelancingu, prowadzenia własnej działalności, pozyskiwania nowych klientów i niezbędnej do tego motywacji i chęci rozwoju oraz pracy nad sobą.

Treści przedstawione są w bardzo przejrzysty sposób – autorka najczęściej prezentuje swoje spostrzeżenia w postaci punktów, które następnie rozwija. Jeśli nie lubicie lania wody w książkach i poradnikach spodoba Wam się takie przedstawienie omawianych zagadnień!

Kasia Mistacoglu

worqshop.pl

To, czego nauczyłam się, sprzedając własne produty, zawarłam w kolejnych lekcjach. Możesz je kupić wszystkie razem (wtedy wybierz PAKIET STANDARD) lub podzielone na moduły tematyczne, dotyczącekoncepcji produktu, promowania go, a także zaplecza technicznego, niezbędnego przy sprzedaży.

To, co znajdziesz w kursie, to nie jest wiedza, którą nabyłam czytając książki czy artykuły w sieci, ale moje doświadczenia. To rozwiązania, do których dochodziłam sama, sprawdzając, co działa, a co się nie sprawdza. Przechodząc przez ten kurs, oszczędzasz sobie mnóstwo pracy, stresu i niepotrzebnych testów.

Na zakończenie, jak obiecałam, opowiem Ci, dlaczego nie warto czekać na reklamodawców. Być może wiesz, że od 2011 roku prowadzę blog o napojach pod adresem www.2drink.pl. To najpopularniejszy w Polsce blog o tej tematyce, nigdzie indziej w sieci nie znajdziesz tylu przepisów na proste drinki, kawy, koktajle, nalewki. Nic dziwnego, że miesięcznie na blogu pojawia się około 120 tysięcy czytelników, a w ostatnie 5 dni roku (przed Sylwestrem) – nawet 90 tysięcy. Pewnie myślisz, że reklamodawcy prześcigają się w zapytaniach o współpracę i możliwość reklamy na tak popularnym blogu? Zaskoczę Cię! Wszystkie propozycje, nawet te całkiem nietrafione, jakie dostałam w 2016 roku można policzyć na palcach obu rąk. Dawno już zrozumiałam, że duża liczba użytkowników nie wystarczy, by propozycje reklamowe sypały się jak z rękawa. Im wcześniej Ty też to zrozumiesz, tym mniej czasu i energii stracisz, czekając na coś, co może nigdy nie nastąpi.