Jak sprzedawać więcej, nie wydając więcej na reklamę?

Kurs wideo, dzięki któremu nauczysz się, jak lepiej wykorzystać potencjał swojego sklepu.

Strona produktu, która sprzedaje

  • Będziesz mieć pewność, że Twoje strony produktu są dopieszczone w każdym szczególe, zarówno pod względem SEO, jak i od strony potrzeb klienta. ​
  • Dowiesz się, jakie 19 elementów musi znaleźć się na stronie produktu, żeby sklep budził zaufanie i zachęcał do zakupu.
  • Nauczysz się pisać opisy z wykorzystaniem języka korzyści i psychologii społecznej.
  • Dowiesz się, jak prezentować produkty na zdjęciach i uwzględniać profil idealnego klienta.
  • Osiągniesz lepsze wyniki z reklam, Twoje sklepy będą miały wyższy współczynnik konwersji.
  • Szybko odzyskasz pieniądze, zainwestowane w ten kurs dzięki zwiększonej sprzedaży w sklepie.

Praca nad sklepem to ciągły rozwój i inwestycje: w nowe produkty, reklamę, budowanie marki, pozycjonowanie i delegowanie zadań.

Zanim zainwestujesz kolejne pieniądze, upewnij się, że Twój sklep sprzedaje, a Ty nie marnujesz budżetu na promocję.

Kurs Strona produktu, która sprzedaje w pigułce:

Blisko 5 h materiałów wideo oraz prezentacje w PDF

18-stronnicowy zeszyt ćwiczeń – także w wersji przykładowo wypełnionej

Cel: optymalizacja sklepu i zwiększenie konwersji

Nagrania i zeszyt ćwiczeń na dedykowanej platformie kursowej

Dla osób, które mają już sklepy lub dopiero zakładają

Co to jest?

To jedyny taki kurs na polskim rynku, w którym strony produktu potraktowane są całościowo: z jednej strony skupiamy się na tym, żeby opisy, nazwy i inne elementy ściągały ruch z wyszukiwarek (dbając o SEO), a z drugiej: przygotowujemy sklep tak, żeby klienci, którzy już się tam pojawią, chcieli robić zakupy.

Jak to działa?

Otrzymasz dostęp do platformy, na której znajdziesz 11 lekcji wideo, bonusowy webinar oraz do zeszyt ćwiczeń z kilkunastoma stronami pytań, które poszerzą Twoje horyzonty i zmuszą do zastanowienia nad rzeczami, o których prawdopodobnie nikt Ci nie mówił.

Dla kogo jest?

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli reklamujesz swój sklep, swoją ofertę, a mimo to nikt nie kupuje albo masz mało sprzedaży, dużo mniej niż byś chciał. To także kurs dla copywriterów, speców od marketingu i osób, które sprzedają swoje produkty cyfrowe.

Kiedy się zaczyna?

Do kursu masz dostęp od razu do zakupie. Możesz ukończyć go w swoim tempie i wielokrotnie wracać do materiałów, które są umieszczone na platformie kursowej.

Czego się dowiesz?

Jakie 19 elementów ma kluczowe znaczenie

Brak jednych może sprawić, że sklep nie będzie budził zaufania, brak innych może obniżyć wartość koszyka w Twoim sklepie.

Jak określić grupę docelową

I jak wiedza o idealnym kliencie przekłada się na opisy i zdjęcia w sklepie.

Jak prezentować produkty

Zajmiemy się opisami, zdjęciami, nauczysz się też, jak wykorzystywać wiedzę z psychologii społecznej do pozyskiwania klientów.

Jak nazywać produkty i kategorie

Jak to zrobić, żeby klienci mogli znaleźć Twój sklep w Google, ale też jak wykorzystać odpowiednie słowa kluczowe w opisach.

Jak używać języka korzyści

Pobierzesz checklistę z gotowymi szablonami ponad 25 korzyści, które możesz wykorzystać w opisach produktów.

Poznasz darmowe narzędzia

Które pomogą Ci w procesie opracowania stron produktów i samodzielnej optymalizacji sklepu pod wyszukiwarki.

DLACZEGO WARTO SIĘ ODE MNIE UCZYĆ?

Nazywam się Agnieszka Skupieńska.

Zanim zaczęłam prowadzić sklepy internetowe, przez 6 lat pracowałam jako copywriterka, pisałam opisy produktów, realizowałam zlecenia dla małych i dużych marek (Zalando, Estee Lauder, Clinique). Dzięki temu doświadczeniu wiem doskonale, jak powinny wyglądać dobre opisy.

Od 2015 roku mam swój sklep internetowy z akcesoriami dla domowego barmana, a także sklep z produktami cyfrowymi tosieoplaca.pl

Jako jedna z niewielu ekspertek na polskim rynku łączę wiedzę i umiejętność pisania tekstów z praktyką wieloletniego sprzedawcy i właściciela e-sklepu. Sama stosuję wiedzę, którą przekażę Ci na kursie i wiem, że to działa.

Moje wyniki mówią same za siebie – obroty przekraczające 1,1 mln złotych rocznie w sklepie z akcesoriami do drinków, wzrost ok. 20% rok do roku, a wszystko to osiągnięte bez zatrudniania zespołu, bez kredytów, metodą małych kroków.

Dlaczego ten kurs to dobry wybór?

Strona produktu, która sprzedaje

  • Dostaniesz wskazówki do samodzielnego wdrożenia – wiem z praktyki, że początkujący sklep ma ograniczone możliwości zlecania pracy, więc uczę tego, co można wdrożyć samodzielnie w każdym oprogramowaniu do e-sklepu (Woocommerce, Prestashop, Shoplo, Shoper itp.)
  • Wskazówki przydatne nawet, jeśli zlecasz pracę – dzięki wiedzy z kursu będziesz wiedział, jak ma wyglądać strona produktu, nawet jeśli zlecasz pisanie copywriterom albo sprzedajesz w modelu dropshippingowym
  • Będziemy uczyć się w praktyce – kurs zawiera mnóstwo przykładów z polskich sklepów.
  • sama jestem „zosią samosią” i lubię korzystać z darmowych narzędzi, które ułatwiają pracę. W kursie też polecam darmowe narzędzia.

Jaki efekt osiągniesz, jeśli zdecydujesz się na kurs Strona produktu, która sprzedaje?

Strony produktu dopieszczone w każdym szczególe

Ten kurs doda Ci pewności siebie – pokażę Ci, jak wyglądają dobrze przygotowane strony

Twój sklep będzie miał więcej wizyt z Google i więcej transakcji.

Szybko odzyskasz pieniądze, zainwestowane w ten kurs dzięki sprzedaży w sklepie

Osiągniesz lepsze wyniki z reklam, Twoje sklepy będą miały wyższy współczynnik konwersji.

Co sądzą o tym kursie inni

Agnieszko, muszę Ci podziękować, bo z tymi opisami mam tyle słów kluczowych w TOP 10 ile większość sklepów ma conajmniej po dwóch latach istnienia, a nawet dłużej 🙂 🙂 🙂 I zaledwie po 8 miesiącach działania sklepu, mam zakupy z wyszukiwarki, a zauważalny wzrost zamówień z Google był zaledwie po pół roku istnienia sklepu. Dobra robota z tym kursem „Strona produktu, która sprzedaje” ❤

Krystyna

Sklep Skincarelover.eu

Kurs polecam zarówno osobom, które dopiero zaczynają swój biznes online oraz tym którzy już go mają, ale potrzebują dokonać zmian na stronie i nie wiedzą od czego zacząć.

Małgorzata

Mydlane Rewolucje

Na pewno łatwiej jest teraz stworzyć opis pod seo. Kurs zebrał chaotyczną, wyrywkową wiedzę w uporządkowaną i zwrócił uwagę na elementy, które może z pozoru drobne i błahe, ale sumarycznie są ważne dla procesu zakupowego. Udoskonalenia przed nami. Polecam wszystkim właścicielom sklepów internetowych, którzy nie zlecają opisów / tworzenia sklepu profesjonalistom, ale działają we własnym zakresie. Również wszystkim, którzy dopiero planują otwierać sklep internetowy.

Anita

Sklep Różowa Wieża

Świetne szkolenie! Kompedium wiedzy z zakresu SEO, copywritingu, fotografii, grafiki, psychologii wpływu. Jestem mega zadowolony bo ten kurs to masa inspiracji, praktycznych rad do zastosowania „od zaraz”. Ten kurs powinien przejść każdy przed założeniem swojego sklepu, dzięki temu uniknie masę błędów. A jest to kluczowe, aby poukładać wszystkie puzzle – tak, by działały poprawnie! 🙂

Łukasz

neuronikos.pl

Najmocniej do serca wzięłam sobie część o przestawianiu korzyści zamiast suchych opisów produktu. Chciałabym jak najszybciej wesprzeć stronę produktu opiniami klientów, żeby wykorzystać regułę dowodu słuszności i mieć poparcie autorytetów. Wykorzystałam też regułę niedostępności.

Weronika

Moja Inspratornia

Kurs świetnie pokazuje najważniejsze sprawy w organizacji sklepu internetowego. Agnieszka jasno i czytelnie pokazuje na przykładach jak powinien wyglądać idealny opis towaru. Mogę go z czystym sumieniem polecić wszystkim, którzy chcą stworzyć nowy sklep lub posiadają już sklep ale sprzedaż w nim nie idzie jak powinna.

Ewa

Sklep Mitsustyle.pl

Wybierz pakiet dla siebie:

Ceny brutto, zawierają 23% VAT.

Często zadawane pytania

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, przy zakupie masz możliwość wystawienia faktury VAT 23%, dzięki czemu możesz wliczyć ten kurs w koszty prowadzenia działalności.

Czy na pewno potrzebuję tej wiedzy?

Strona produktu to pierwsza strona, pierwsze miejsce, do którego trafia Twój potencjalny klient. A jak wiesz, dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. I mamy na to zaledwie kilkanaście sekund.

Przygotowanie dobrej strony produktu jest ważne z kilku względów:

  • żeby nie odstraszać klienta, który trafia do nas pierwszy raz
  • żeby przekonać go do zakupu
  • żeby pokazać mu więcej przydatnych produktów niż tylko te, po które przyszedł
  • żeby nie marnować pieniędzy na reklamy, kierujące do nieskutecznych stron produktów
  • żeby zyskać więcej ruchu z wyszukiwarek (za który nie trzeba płacić)

Jeśli czujesz, że Twoje strony produktów nie spełniają wszystkich tych celów, to na pewno przyda Ci się ten kurs.

Czy znajdę tu coś, czego nie ma w darmowych materiałach w internecie?

W kursie połączyłam wiedzę i wieloletnie doświadczenie copywriterki z doświadczeniem właścicielki e-sklepu. Znajdziesz tu niepowtarzalny miks wskazówek z copywritingu, SEO, fotografii, marketingu i psychologii społecznej. Spojrzymy na strony produktów z każdej możliwej perspektywy, a Ty nie będziesz musiał szukać osobno kursów o SEO w sklepie, o pisaniu tekstów czy o tym, jak zwiększać współczynnik konwersji w sklepie.

Robiłem już kilka kursów, ale nie wiedziałem, jak wdrożyć tę wiedzę. Czy teraz będzie inaczej?

Jeśli potrzebujesz czegoś więcej niż tylko lekcji wideo i samodzielnej pracy, wybierz PAKIET VIP z konsultacjami. Wspólnie omówimy Twoje strony produktów, wskażę Ci, co możesz poprawić w sklepie, żeby uzyskać lepsze wyniki.

Jak dużo czasu muszę poświęcić na kurs i wdrażanie wskazówek?

Same materiały wideo trwają blisko 5 godzin, ale prawdziwa praca zaczyna się po ich obejrzeniu. W kursie dostaniesz dwa zeszyty ćwiczeń – pusty, do wypełnienia przez siebie oraz wypełniony przez Agnieszkę Skupieńską, jako wzór i podpowiedź, jak odpowiadać na pytania.

To, ile czasu zajmie Ci praca nad kursem zależy od Ciebie i tego, ile masz produktów w sklepie. Kurs przyda Ci się zarówno wtedy, gdy samodzielnie pracujesz nad stronami produktów, jak i wówczas, gdy zlecasz prace (np. wirtualnej asystentce czy copywriterowi).

 

Czy ten zakup mi się zwróci?

W kursie Strona produktu, która sprzedaje uczymy się, jak sprawić, żeby w sklepie było więcej zamówień. To oczywiste, że jeśli wdrożysz wskazówki z kursu, ten zakup Ci się zwróci – być może już w pierwszym miesiącu po zakończeniu kursu!