Jak sprzedawać więcej, nie wydając więcej na reklamę?

Kurs wideo, dzięki któremu nauczysz się, jak lepiej wykorzystać potencjał swojego sklepu.

Strona produktu, która sprzedaje

  • Będziesz mieć pewność, że Twoje strony produktu są dopieszczone w każdym szczególe, zarówno pod względem SEO, jak i od strony potrzeb klienta. ​
  • Zadbamy o każdy najmniejszy szczegół: od wyboru odpowiednich nazw produktów, poprzez formatowanie nagłówków, aż po takie detale jak nazwy plików graficznych.
  • Dowiesz się, jakie 19 elementów musi znaleźć się na stronie produktu. Brak jednych może sprawić, że sklep nie będzie budził zaufania, brak innych może obniżyć wartość koszyka w Twoim sklepie.
  • Dowiesz się, jak prezentować produkty na zdjęciach (także cyfrowe produkty) i jak przygotować zdjęcia, żeby można było wykorzystać te zdjęcia także w mediach społecznościowych
  • Szybko odzyskasz pieniądze, zainwestowane w ten kurs dzięki sprzedaży w sklepie.
  • Osiągniesz lepsze wyniki z reklam, Twoje sklepy będą miały wyższy współczynnik konwersji.

Otwierając sklep internetowy stajesz przez setkami decyzji, których konsekwencje możesz odczuć dopiero później. Większość z nich można przewidzieć i zaplanować otwarcie sklepu tak, żeby zmaksymalizować szanse na sukces.

Kilka godzin poświęconych na samym początku, może oszczędzić Ci tysiące złotych i wiele nieprzespanych nocy.

Czym jest kurs Czy to Wypali?

7 godzin materiałów wideo oraz prezentacje w PDF

30-stronnicowy zeszyt ćwiczeń – Twój przewodnik do założenia sklepu

Cel: wypracowanie opłacalnego i wykonalnego pomysłu

Nagrania i zeszyt ćwiczeń dostępne w każdym momencie

Dla osób, które chcą założyć sklep

Co to jest?

Czy to Wypali to kurs internetowy składający się z 8 nagranych webinarów (również w formie prezentacji) wraz z 30-stronicowym zeszytem ćwiczeń. Kurs pozwoli Ci dokładnie przeanalizować swój pomysł. Uzyskasz pewność siebie i motywację do ruszenia ze sklepem.

Jak to działa?

Otrzymasz dostęp do platformy, na której umieszczone jest 8 lekcji w formie webinarów, oraz do zeszytu ćwiczeń z kilkunastoma stronami pytań, które poszerzą Twoje horyzonty i zmuszą do zastanowienia nad rzeczami, o których prawdopodobnie nikt Ci nie mówił.

Dla kogo jest?

Na Czy to Wypali skorzystają przede wszystkim osoby, które chcą założyć własny sklep internetowy, ale zawarta wiedza zawarta w kursie jest uniwersalna i przyda się osobom tworzącym kursy, freelancerom, usługodawcom i sklepom stacjonarnym.

Kiedy się zaczyna?

Do kursu masz dostęp, kiedy tylko chcesz przez rok. Możesz ukończyć go w swoim tempie, choć jest przewidziany na około tydzień, licząc czas na obejrzenie webinarów i wykonanie ćwiczeń. 

Czego się dowiesz?

Wypracujesz pomysły,
które będą działać

Naszym celem, będzie dojście do pomysłów, które będą opłacalne, wykonalne i przyniosą Ci satysfakcję.

Poznasz swoją
grupę docelową

Dowiesz się o 4 sposobach definiowania idealnego klienta, będziesz wiedzieć jak i gdzie komunikować się do niego.

Znajdziesz dochodową
niszę na sklep

Poznasz różne typy nisz rynkowych i znajdziesz własną, która wraz z Twoim wyróżnikiem uodporni Cię na konkurencję.

Zweryfikujesz pomysły

Sprawdzisz pomysły na podstawie dogłębnej, opartej na danych i sprawdzonych metodach analizie. Poznasz mocne i słabe strony swoich pomysłów.

Zrozumiesz swój rynek

Pokażę Ci sposoby na badanie rynku, z którymi sprawdzisz czy Twoi klienci będą zainteresowani Twoją ofertą.

Policzysz opłacalność

Sprawdzisz czy Twój pomysł jest opłacalny i czy będziesz na nim zarabiać.

KILKA SŁÓW O MNIE

Nazywam się Agnieszka Skupieńska.

Sama mam dwa sklepy – sklep z produktami fizycznymi (akcesoria barmańskie sklep.2drink.pl) i drugi z cyfrowymi (sklep.tosieoplaca.pl). Mam też za sobą wiele prób, na których sporo się nauczyłam, a nawet pracę w sklepie internetowym na etacie. Zbieram doświadczenia w e-commerce od 10 lat, a od kilku dzielę się nimi z innymi.

Dzięki doświadczeniu potrafię zadać właściwe pytania, które naprowadzają na rozwiązania problemów lub przewidywanie zagrożeń. Wiem doskonale, z jakimi problemami zmaga się ktoś, kto stawia pierwsze kroki w e-commerce.

Mam niezłe wyniki – obroty przekraczające 1,1 mln złotych rocznie w sklepie z akcesoriami do drinków, wzrost ok. 20% rok do roku, a wszystko to osiągnięte bez zatrudniania zespołu, bez kredytów, metodą małych kroków.

Zawartość kursu

Webinar 1: Jak znaleźć pomysł na sklep

wartość: 49 zł

Webinar 2: Mocne i słabe strony pomysłów na sklep – przykłady

wartość: 49 zł

Webinar 3: Wykonalność pomysłu i nisze

wartość: 49 zł

Webinar 4: USP i atrakcyjność pomysłu

wartość: 49 zł

Webinar 5: USP i nisze – przykłady

wartość: 49 zł

Webinar 6: Opłacalność pomysłu

wartość: 49 zł

Webinar 7: Sesja Q&A

wartość: 49 zł

Webinar 8: Bonus: model subskrypcyjny

wartość: 49 zł
+
30 stronnicowy zeszyt ćwiczeń 
wartość 79 zł

+
tylko w tej ofercie ebook 52 pomysły na rozwój działalności
wartość 24 zł

Podsumowanie wartości

Łączna wartość kursu: 421 zł

Regularna cena: 249 zł

Cena w tej ofercie (-10%) : 224 zł

Podsumowanie tego, co dostajesz

Czy to wypali?

  • Dostęp do platformy edukacyjnej 
  • 8 nagrań wraz z prezentacjami (harmonogram powyżej)
  • Wszystkie materiały dostępne od razu po zakupie
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
  • W prezencie e-book – 52 pomysły na rozwój działalności

7 godzin materiałów wideo oraz prezentacje w PDF

30-stronnicowy zeszyt ćwiczeń – Twój przewodnik do założenia sklepu

Cel: wypracowanie opłacalnego i wykonalnego pomysłu

Nagrania i zeszyt ćwiczeń dostępne w każdym momencie

Dla osób, które chcą założyć sklep

Tylko korzystając z tej oferty w bonusie otrzymasz e-book 52 pomysły na rozwój działalności. Wskaże Ci on kierunek po zweryfikowaniu Twojego pomysłu.

Skorzystaj z tej oferty
i otrzymaj e-booka gratis!

249 zł 224 zł

Co sądzą o tym kursie inni

Często zadawane pytania

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, przy zakupie masz możliwość wystawienia faktury VAT 23%, dzięki czemu możesz wliczyć ten kurs w koszty prowadzenia działalności.

Czym ten kurs różni się od „Sprawdź pomysł‟?

„Sprawdź pomysł‟ jest e-ebookiem, który pokazuje kilka metod badania rynku. „Czy to Wypali‟ oprócz tego, że jest w formie kursu wideo, wychodzi daleko poza temat samych badań:

  • Analiza SWOT pomysłu na biznes
  • Analiza opłacalności i wykonalności
  • Definiowanie idealnego klienta
  • Wybór idealnej niszy

W efekcie wypracujesz pomysł, z którym pewnie ruszysz dalej.

Czy muszę mieć zdolności techniczne i poprzednie doświadczenia?

Nie musisz mieć żadnej technicznej wiedzy, nie musisz znać się na marketingu, mediach społecznościowych, ani sprawach formalnych, żeby wyciągnąć dużo z tego kursu. Tu będziemy pracować nad pomysłami.

Skorzystaj ze zniżki

249 zł 224 zł