Jeśli masz mało zamówień – mniej, niż się spodziewałeś – powiem Ci, co warto sprawdzić.

Trzeci odcinek na moim kanale na Youtube, dotyczącym prowadzenia sklepu internetowego. Ale tym razem to, o czym mówię, przydaje się nie tylko w sklepach.

Powiedzmy, że jesteś copywriterem, masz śliczną stronę z ofertą, ale zapytań ze strony jak na lekarstwo. Czy to dlatego, że masz źle opisaną ofertę? Czy za wysokie ceny? Czy może za mało rekomendacji? Czy formularz kontaktowy na stronie nie działa i nie da się wysłać do Ciebie maila? Żeby odpowiedzieć na pytanie, dlaczego masz za mało zamówień czy pytań o współpracę, musisz mieć zainstalowane na stronie narzędzie, które pomoże Ci sprawdzić, ile osób było na stronie. Dopiero wtedy możesz dalej bawić się w detektywa i szukać problemu.

Więcej w nagraniu:

Wersji tekstowej tym razem nie ma, ale jest wersja do posłuchania dla fanów podcastu To się opłaca 🙂

Jak widzisz, dopiero zaczynam rozwijać mój kanał na Youtubie, dlatego będę podwójnie wdzięczna, gdy dasz mi znać, jak podobał Ci się film. Może być w komentarzu tu lub na YT, może być po prostu łapka w górę (no, ostatecznie w dół też 😉 ).

Kolejne odcinki, dotyczące prowadzenia sklepu będą pojawiać się w każdy czwartek.