---------------------
Masz pomysł na biznes?
Sprawdź, co sądzą o nim przyszli klienci! [kliknij tutaj]
---------------------

Godzina dziennie przeznaczona na promocję swojego biznesu przez 52 tygodnie w roku. Kto podejmie wyzwanie?

Z ankiety, którą przeprowadzałam wśród czytelników bloga wynika, że 31% freelancerów nie ma czasu na ogarnięcie swojej oferty oraz na marketing. Wiem, jak to jest, sama tak pracowałam.

Długo najważniejsze były dla mnie zlecenia. Dopóki zlecenia były, nie przejmowałam się stroną www, nie szukałam nowych sposobów pozyskiwania klientów, nie zastanawiałam się, co zrobić, żeby klienci sami mnie znajdowali.

Gdy na to patrzę z perspektywy kilku lat, wiem, że tak naprawdę zmarnowałam masę czasu i że mogłam trochę lepiej pokierować swoją działalnością freelancera. Wiem, że niektóre sposoby na promocję nie zajmują tak naprawdę wiele czasu, można się nimi zajmować trochę mimochodem. Świetnym przykładem jest nawiązywanie znajomości. Nie mam wielu znajomych freelancerów w najbliższym otoczeniu (choć muszę przyznać, że jest ich coraz więcej), ale za to mam wiele freelancerskich znajomości, nawiązanych przez internet. Te znajomości procentują i prędzej czy później zawsze przynoszą jakieś korzyści. Albo takie, że masz się kogo poradzić w jakiejś sprawie, albo takie, że ktoś zaproponuje Ci gościnny artykuł, wywiad, albo o Tobie napisze, albo poleci Twoje usługi.

Nawiązanie relacji z 3 freelancerami, którzy mają blogi to pierwszy z 52 pomysłów na promocję, który znajdziesz w moim darmowym e-booku: 52 pomysły na promocję dla freelancera.

Żeby pobrać całą listę, kliknij tutaj: 52 pomysły na promocję dla freelancera.

Co znajdziesz na liście 52 pomysły na promocję dla freelancera?

Listę przygotowałam tak, że na każdy tydzień roku jest jakieś wyzwanie do zrobienia. Wszystkie są proste i niezbyt czasochłonne – takie do zrobienia w godzinę. Godzinę co tydzień na promocję chyba znajdziesz, prawda?

Moje pomysły na promocję związane są m.in. z:

  • mediami społecznościowymi
  • content marketingiem
  • networkingiem
  • PR-em
  • monitoringiem internetu
  • wyglądem i zawartością Twojej strony www

Dodatkowo na każdy miesiąc jest jakaś mała wskazówka, podpowiedź, która ułatwi Ci promocję usług.

Ten plan na 2018 rok jest uniwersalny i jestem przekonana, że sprawdzi się w każdej branży i każdy freelancer znajdzie tu coś dla siebie.

> POBIERZ PLAN PROMOCJI – 52 POMYSŁY NA PROMOCJĘ DLA FREELANCERA NA 2018 ROK

Co jeszcze może Ci pomóc?

Jeszcze w styczniu na blogu opublikuję nową wersję arkusza zleceń dla freelancerów oraz nowy kalkulator stawki godzinowej, aktualny w 2018 roku. No i wielkimi krokami zbliża się start sprzedaży nowego kursu – Akademia Freelancer PRO. Będzie to mój zupełnie nowy kurs, skierowany do osób, które w 2018 roku chcą przenieść swoją freelancerską działalność na wyższy poziom.

Przygotowuję już materiały kursowe, w których będzie mowa m.in. o:

  • strategii dla freelancera – zaczniemy od określenia STANU ZERO, przejdziemy przez stworzenie persony Twojego klienta, określimy cele komunikacyjne, biznesowe, marketingowe.
  • wycenie zleceń – już nigdy nie będziesz musiał zastanawiać się, jak podać klientowi cenę usług (niezbyt niską), żeby nie uciekł z krzykiem. Nauczymy się wyceniać zlecenia na różne sposoby i rozwiązywać problemy klientów tak, by wydawali u nas więcej, niż początkowo zamierzali. Nauczysz się zadawać klientom DOBRE PYTANIA, których większość freelancerów nie zadaje.
  • kontaktach z klientami – nauczymy się zdobywać klientów w różnych branżach, dowiesz się, z jakich 26 powodów klient chce u Ciebie wydawać pieniądze i jak go przekonać, żeby wybrał właśnie Ciebie już przy pierwszym kontakcie.
  • nowych źródłach przychodu – z freelancera, który sprzedaje czas za pieniądze przejdziemy na wyższy poziom – freelancera, który ma nastawienie biznesowe, znajduje swoje nisze i umie szukać zarobku tak, by skalować swój biznes.
  • marce freelancera – stworzymy Twoje centrum dowodzenia, pokażę Ci, jak wyróżnić się wśród konkurencji, jak budować krok po kroku wizerunek eksperta, tworzyć teksty, które sprzedają i… dać się polubić klientom.

Czeka nas kilka ładnych tygodni ciężkiej pracy (mówię „nas”, bo mam na myśli wszystkich, którzy zdecydują się z moją pomocą przenieść swoją działalność freelancera na wyższy poziom). Kurs będzie dostępny w lutym (prawdopodobnie 6-16 lutego), ale już teraz można zapisać się na listę oczekujących. Warto się zapisać, bo osobom z tej listy już teraz wysyłam krótkie wskazówki, które można od razu wprowadzić w życie. A w dniu startu sprzedaży wyślę też kod zniżkowy.

> Tu możesz zapisać się na listę oczekujących na kurs Akademia Freelancer PRO.

Prośba do Ciebie

Na koniec mam małą prośbę. Jeśli znasz freelancerów, którym mógłby się przydać plan promocji 52 pomysły na promocję dla freelancerów – poleć im ten artykuł. Na pewno Ci podziękują 🙂

A ponieważ ten tekst publikuję na początku 2018 roku, to wszystkim czytelnikom bloga To się opłaca życzę samych sukcesów i samych zadowolonych klientów w nowym roku!